Advertisement

התרגיל של לינוי אשרם : An47yakcnqzuhm - לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה.

התרגיל של לינוי אשרם : An47yakcnqzuhm - לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה.. טכנית, זריזה וקלטה את הטריק: באימון אפשר להעיר, לעצור, לבדוק. בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 25.500. לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר, קיבלה ניקוד של 23.500 לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר שליווה אותה וקיבלה ציון 23.500, שמיצב אותה במקום התשיעי בשלב זה. היא היתה בין המתעמלות האחרונות בקרב־רב באליפות אירופה, מספר 14 מתוך 16, כשכל המתעמלות שיכלו לעבור אותה כבר סיימו את ההופעה שלהן.

כל מדליה שלה זוכה לתהודה עצומה, אנשים עוצרים אותה ברחוב, ופתאום היא גם מובילה קמפיין של חברת. למרות העייפות, אשרם הצליחה להשיג מדליה נוספת גם בתרגיל הסרט, התרגיל האחרון, בו ציון של 21.100 סידר לה מדליית כסף וסיום של 24 שעות נהדרות מבחינתה. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. התרגיל הסתיים בהפלה של החישוק, שהתגלגל מחוץ לזירה, וכתוצאה מכך קיבלה אשרם. בתרגיל הסרט, לצערה של הישראלית היא הפילה את המכשיר לקראת סוף התרגיל וזכתה בציון של 17.1 נקודות.

An47yakcnqzuhm
An47yakcnqzuhm from ynet-images1.yit.co.il
על הטעות בפתיחת המוקדמות, ממה היא נבעה ולמה היא לא באמת קריטית. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 25.500. כל מדליה שלה זוכה לתהודה עצומה, אנשים עוצרים אותה ברחוב, ופתאום היא גם מובילה קמפיין של חברת. לינוי אשרם נותרה שלישית עם 66.500. המאמנת שמאחורי סיפור ההצלחה של לינוי אשרם. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. לפעמים מאוד קשה לי להסתכל על זה.

כל מדליה שלה זוכה לתהודה עצומה, אנשים עוצרים אותה ברחוב, ופתאום היא גם מובילה קמפיין של חברת.

באגודתה של אשרם לא הסתירו את ההתרגשות: התרומה של אלה סמופלוב למדליה של אשרם. לינוי אשרם שמרה לנו את הטוב לסוף. היא היתה בין המתעמלות האחרונות בקרב־רב באליפות אירופה, מספר 14 מתוך 16, כשכל המתעמלות שיכלו לעבור אותה כבר סיימו את ההופעה שלהן. לפעמים מאוד קשה לי להסתכל על זה. התרגיל הרביעי והמכריע של אשרם היה תרגיל הכדור, והיא עברה אותו ללא טעויות עם ציון של 23.100, שהחזיר אותה למקום השני לפחות באופן זמני. השינוי שהפך את לינוי אשרם למדליה אולימפית מהלכת. הבאה הייתה אנסטסיה סאלוס מבלארוס, שקיבלה את הציון 25.425. את שיא הדרמה, את שיא הסנסציה, את שיא האופוריה. אסי ממן, שליח one לטוקיו לינוי אשרם נותרה שלישית עם 66.500. לינוי אשרם והמדליה (עמית שיסל) גאווה גדולה! בסופו של דבר ארינה אברינה זכתה.

למרות העייפות, אשרם הצליחה להשיג מדליה נוספת גם בתרגיל הסרט, התרגיל האחרון, בו ציון של 21.100 סידר לה מדליית כסף וסיום של 24 שעות נהדרות מבחינתה. זה היה רגע מורט עצבים עבור לינוי אשרם. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב. בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 25.500. התרגיל הרביעי והמכריע של אשרם היה תרגיל הכדור, והיא עברה אותו ללא טעויות עם ציון של 23.100, שהחזיר אותה למקום השני לפחות באופן זמני.

תר×'יל ×›×–×
תר×'יל ×›×–×" עו×" לא ראיתם לינוי אשרם ×'תר×'יל ×"×›×"ור ×'×'×'×™×¢ ×"עולם ×'×'אקו Youtube from i.ytimg.com
תרגיל החישוק היה רע ולא אופייני עבור לינוי אשרם. דינה אברינה הרוסייה, שזכתה בזהב סיימה באותו ניקוד כמו אשרם, אולם היא הקדימה אותה בדרגת הביצוע של התרגיל. הציון של ניקול זליקמן בתרגיל החישוק הוא 24.350 נק'. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. את שיא הדרמה, את שיא הסנסציה, את שיא האופוריה. בסופו של דבר ארינה אברינה זכתה. באימון אפשר להעיר, לעצור, לבדוק. השינוי שהפך את לינוי אשרם למדליה אולימפית מהלכת.

דינה אברינה הרוסייה, שזכתה בזהב סיימה באותו ניקוד כמו אשרם, אולם היא הקדימה אותה בדרגת הביצוע של התרגיל.

לינוי אשרם נותרה שלישית עם 66.500. לפעמים מאוד קשה לי להסתכל על זה. בסופו של דבר ארינה אברינה זכתה. התרגיל הסתיים בהפלה של החישוק, שהתגלגל מחוץ לזירה, וכתוצאה מכך קיבלה אשרם. זאת היא המדליה השלישית של. היא היתה בין המתעמלות האחרונות בקרב־רב באליפות אירופה, מספר 14 מתוך 16, כשכל המתעמלות שיכלו לעבור אותה כבר סיימו את ההופעה שלהן. בתרגיל הסרט, לצערה של הישראלית היא הפילה את המכשיר לקראת סוף התרגיל וזכתה בציון של 17.1 נקודות. באגודתה של אשרם לא הסתירו את ההתרגשות: לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה להצלחה הספורטיבית הגדולה ביותר של ישראל כרגע. תרגיל החישוק היה רע ולא אופייני עבור לינוי אשרם. זה היה רגע מורט עצבים עבור לינוי אשרם. אלה סמופלוב ליוותה את נטע ריבקין בשלוש אולימפיאדות. בגמר הכדור הציגה אשרם תרגיל מעולה גם כן שזיכה אותה בציון 19.900 וסיימה עם מדליית הכסף.

באימון אפשר להעיר, לעצור, לבדוק. התרומה של אלה סמופלוב למדליה של אשרם. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. דינה אברינה הרוסייה, שזכתה בזהב סיימה באותו ניקוד כמו אשרם, אולם היא הקדימה אותה בדרגת הביצוע של התרגיל. לינוי אשרם נותרה שלישית עם 66.500.

Weggfowhucvjpm
Weggfowhucvjpm from sport1images.maariv.co.il
הבאה הייתה אנסטסיה סאלוס מבלארוס, שקיבלה את הציון 25.425. דינה אברינה הרוסייה, שזכתה בזהב סיימה באותו ניקוד כמו אשרם, אולם היא הקדימה אותה בדרגת הביצוע של התרגיל. לינוי אשרם והמדליה (עמית שיסל) גאווה גדולה! לינוי אשרם ראשונה (27.550), ניקול זליקמן אחרונה (23.700) הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה. לינוי אשרם נותרה שלישית עם 66.500. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. את שיא הדרמה, את שיא הסנסציה, את שיא האופוריה. התרגיל הרביעי והמכריע של אשרם היה תרגיל הכדור, והיא עברה אותו ללא טעויות עם ציון של 23.100, שהחזיר אותה למקום השני לפחות באופן זמני.

בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 25.500.

בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 25.500. הישג נהדר למתעמלת הישראלית שהשיגה ציון של 26.5 בחישוק והצליחה לעקוף את הבלארוסית אלינה ארנסקו בזכות דרגת הביצוע של התרגיל, למרות ציון. לפעמים מאוד קשה לי להסתכל על זה. אלה סמופלוב ליוותה את נטע ריבקין בשלוש אולימפיאדות. הציון של ניקול זליקמן בתרגיל החישוק הוא 24.350 נק'. טכנית, זריזה וקלטה את הטריק: לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. לינוי אשרם והמדליה (עמית שיסל) גאווה גדולה! המאמנת שמאחורי סיפור ההצלחה של לינוי אשרם. התרגיל הרביעי והמכריע של אשרם היה תרגיל הכדור, והיא עברה אותו ללא טעויות עם ציון של 23.100, שהחזיר אותה למקום השני לפחות באופן זמני. תרגיל הכדור של לינוי אשרם במוקדמות גביע העולם בבולגריה הבאה הייתה אנסטסיה סאלוס מבלארוס, שקיבלה את הציון 25.425. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators.

Posting Komentar

0 Komentar